dagen före skolavslutningen

idag försov jag mig, & kom försent till skolan okej de va typ 10 minuter men lite var de för ringklockan inte fungerade, men de va lite pinsamt eftersom att vi gick från 8.30-9.30, ja jag vet de är onödigt men ändå skönt för annars sover man bort dagen. efter skolan åkte jag, helena & andrea hem till andrea men helena åkte tillbaka på en gång för hon skulle träffa sin mamma. men jag & andrea gick till glasan ( i nacka )  & sola & bada. jätte skönt verkligen! sen åkte vi inte till slussen & åt, efter de åkte vi till hammarby sjöstad, sola lite sen gick vi till elicias skola, där nästn hela hennes klass satt på gräset & vi gick & gömde oss:) sen träffa vi elicia & ella. men sen försvann ella & jag, elicia & andrea gick till sikla sjö, bada lite sola lite, gick till elicias skola för hon skulle ha någon sång lektion. jag & andrea åkte hem & här sitter jag nu:) lite bilder från idag. juste imorgon har jag SKOLA AVSLUNING!! guuud va skönt:)

   

/ a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0