firat med elicia

söndagen den 1 maj, firade jag & emilia elicias 14 årsdag lite i förskott. hon fyller egentligen den 7 juni men eftersom att jag är i turkiet då firade vi henne lite tidigare:)
jag träffa emilia vid åhléns kl. 13.00, vi gick till espresso house och köpte chai tea på burk. sen gick vi till indiska & köte två jätte söta koppar & vi skulle möta elicia kl. 13.30 i slussen, men enligt vår plan skulle hon sitta & sola i 10 minuter, så vi kom typ 13.45:) vi satte oss på en buss som skulle ta oss  til grislinge, men vii ändrade planerna på bussen, & åkte till ett jätte mysigt ställe på värmdö, där vi bada,sola,tog kort & öppna presenten:) de var jätte mysigt så jag ville inte åka hem:) men jag hoppas att elicia blev nöjd för då är jag de:) GRATTIS ELICIA, ÄLSKLING<3 ( i förskott)

   
   

/a

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll! :)

2008-06-02 @ 19:07:24
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0