jag har börjat gilla listor

vad heter du? amanda
mellannamn då? sofia, alexandra
vart bor du? älvsjö
trivs du där? a det gör jag väl
antal kuddar i sängen? 5 stycken
kan du baka bullar? hah a, jag & helena gjorde de hela förra sommaren
har du varit med i scouterna? nej
mc donald's eller burger king? svårt, men tror mc donald´s
äger du ett busskort? yes, I do
nästa mål i livet? bli brun
hur svarar du i mobilen ? hallå eller amanda
antal timmar sömn inatt? typ 9
sover du ensam? a tyvärr
vad har du för favoritmat? sallad
när blev du fotad senast? idag av pappa
vanligaste färg på dina kläder? vitt i think
är du smart? haha nej
vad saknar du? pojkvän
är du blyg? ah 
vilka instrument kan du spela? gitarr & trummor lite asså
tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja
har du spytt offentligt? nej, tror inte det
brukar du sminka dig? ah
är du nöjd med ditt liv? ja sådär
vad vill du jobba med? något kul
är du musikalisk? hah nej

Har du någonsin...
sagt 'jag älskar dig' och menat det? a, kan bara säga det om jag menar det
tagit du droger? nej never
vart vill du gifta dig? en solig dag
varit kär? ja, har inte alla det?
vill du gifta dig? absolut
vill du ha barn?  a verkligen

De senaste 48 timmarna, har du...
gråtit? ja
köpt någon ting? massor, mat, godis & dricka mm
varit sjuk? nja, lite förkyld
sjungit? hah typ hela tiden
sagt 'jag älskar dig'? ja

Senaste...
film du såg? 
dryck du drack? fanta limon
mat du åt? taco

Personligt...
vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? jag venne
vilket stjärntecken är du? vattumann
vilken årgång är du? 94:a
vilken skola går du på? mes
vilken klass? 7a

Utseende...
hur lång är du? 167 typ,
hårfärg och frisyr? blont, & fläta
ögonfärg? blåa
skostorlek? 37
vad lyssnar du på just nu? lejonkungen 2
vad gjorde du förrgårkväll? kolla på ngn show
vad är det senaste du ätit? ett nacho chips:)
kan du nudda din näsa med tungan? nästan

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0