live från turkiet

jag hitta en data här på hotellet, så jag fixa lite så jag kom in så jag kunde skriva lite:)
hah här är det sjukt härligt! det är typ 22 grader på kvällen!! hotellet är jätte fint & jag verkligen njuter! jag rekomenderar verkligen turkiet, än så länge iallafall:) hah här inte hunnit utforska landet än, idag log vi bara & släppa vid polen! jag har tagit massa bilder som jag kommer lägga in sen när jag kommer hem, & jag kanske kommer kunna skriva fler dagar vi får se om jag kan fixa data tid:) hah men nu vill min lillebrosa spela lite så jag måste gå, & man ska ju inte sitta innne på datan  när man är utomlands, men jag vill bara säga att jag saknar alla jätte mycket! juste elicia & andrea vi ska träffas på torsdag eller? & helena & andrea  fredag den 13 händer det grjer eller?  vi ses om en vecka!

kärlek från a <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0