måndag i turkiet

jag sitter här framför datan, har precis fixat naglarna:) jag hade gjort en fransk manikyr innan jag åkte men den lossnade lite när jag bada & då börja jag riva bort allt så jag hitta en liten affär med nagellack & fil, gick upp på rummet & börja fixa, det blev vitt:)
idag har jag typ solat & badat hela dagen, jag blev väckt kl. halv 9 av min lillebror för att vi skulle gå ner & ta solstolar för igår när vi kokm ner var det fullt så vi fick typ 1 solstol. när jag kommer tillbaka fixar jag mig sen går vi ner & äter frukost. ( typ den tidigaste frukosten på hela resan)  jag vet inte vad som hände men när jag solat ett tag kunde jag inte röra mitt annsikte, & då menar jag verkligen inte röra "/.
haha sen när jag är inne på toan efter middagen, kommer det in en man på damernas & säger:
- housekiping! housekiping!
vad ska man säga då? han visste ju inte att jag var där, skulle jag ropa, hejhej, kom in bara! eller, ursäkta men jag är här! jag visste inte vad jag skulle göra så jag var tyst, hah sen märkte han att jag var där inne så han gick ut & när jag kom ut gick han in igen:) hah a det finns inte så mycket mer att säga än att jag snart ska hem, den här veckan har verkligen gått fort.
juste det bor en jätte söt kille 2 våningar under mig & en till som ajg såg vid lunchen! asså dom är verkligen jätte söta, & jag som är så krasen tycker det! ni skulle bara se dom:) hah jag åker iallafall hem på onsdag kväll & kommer hem torsdag morgon, typ 1.55.
jag skriver mer imorgon.

/ kärlek från a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0