sista dagen

idag är sista dagen här i turkiet, eller imorgon ska vi bada & sola & allt sånt, men klockan tjugo noll noll ( 20.00 ) kommer bussen som ska ta oss till flyggpltsen. planten går typ tjugotre noll noll ( 23.00 ) men jag är inte säker, men jag kommer iallafall hem klockan fem i två ( 1.55 ) & då ska jag hem, sova, tvätta & träffa elicia, sen får vi se vad som händer. det är så sjukt varmt här just nu så jag håller på att dö, jag kä´nner för att ta ett dopp, men det får man ej. jag skriver kanske mer imorgon innan jag åker hem. för vi måste lämna rummer klockan arton noll noll ( 18.00 ) då kommer jag äta sen kommer jag typ inte ha något att göra. så vi hörs imorgon. god natt & sov så gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0