sista inlägget från turkiet

nu sitter jag med typ 17 minuter kvar på min data tid, & om typ 1 timme & 20 minuter kommer bussen som ska ta mig till flygplatsen. hah det ska bli så spännande för jag har beställt lite saker till hemresan:) får se om jag blir nöjd!  sen ska jag försöka få pappa att shoppa med mig på flygplatsen :) hah jag har tagit jätte mycke kort, eller a. på lite av det jag ätit, druckit & varit med om. jag har tyvärr inte sett så mycket av turkiet eller tyvärr & tyvärr, jag har inte orkat & så, vi har mest slappat vid poolen, de är ju också najs:)
när jag kommer hem måste jag börja tvätta på en gång, för sen måste jag börja packa till polen! shit de är ju typ bara en vecka kvar. vi åker på midsommarafton & ska sova på ett hotell i polen en natt, innan vi kommer till de där lägret, jag börja bli lite orolig, fatta att jag amanda ska gå upp klockan 7.45 varje morgon i 2 veckor! hah jag kommer döööö! aja det får jag tänka på mer sen, jag skriver när jag kommer hem, eller imorgon när jag vaknar, jag kommer ju somsagt hem klockan 1.55 så det är ingen idé att skriva då:)

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0