vet du allt om mig?

kan du leva utan smink: ja absolut
 

Data eller tv: jag tror.. tv

Vanligaste färgen på dina kläder: vitt tror jag


Jeans eller mjukisar:
jeans, mjukisar har man när man tränar

Du tränar: dans


Höger- eller vänsterhänt:
höger


Humör just nu:
lycklig, men trött


Kläder just nu:
bruna shorts & blått linne


Vad sa du senast:
  mm, visst


Hur många kuddar sover du med:
typ 7


Morgon- eller nattmänniska:
haha natt


Sparare eller slösare: 
slösare, men försöker ändra


Bästa film:
what´s happens in vegas


Bästa serien:
desperate housewives och gossip girl


Bästa bandet:
 hah ingen aning


Har du några homosexuella/bisexuella vänner: 
inte va jag vet:)


Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
kanske, kanske inte


Hur många barn vill du ha när du blir stor:
2 tror jag


Bio eller promenad:
bio:)


Är du kittlig:
  hah kna man säga:)


Stjärntecken:
vattumann

Rädd för insekter:
vem är`inte?


Äckligaste insekten:
mygga, orm & spindel


Det här är jag bra på:
vara glad tror jag


Bästa bok:
gossip girl


Vad vill du jobba som?
har inte bestämmt


Chips, morötter eller godis?
godis


Pizza eller hamburgare?
beror på humör:)
.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? inte nu, men man vet aldrig


Stökigt eller välstädat? (ditt rum):
mittimellan


Gungar du på stolen?
sometimes


Vilken hand håller du gaffeln i?
olika


Gillar du att sjunga?
I just lovelovelove


Vad lyssnar du på just nu?
better in time


Använder du knark?
nej usch, fina flickor knarkar inte.


Kaffe, te eller inget?
jag dricker o´boy :D


Tänker du svara nej på den här frågan?
hah du vet nog svaret


/ a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0